Sabri KARADAĞ
Kalite ve Akreditasyon Temsilcisi
Eposta : sabrikaradag@bireciktso.org.tr
Telefon : 0.414 652 1165 – 0.414 652 90 95
Dahili:5
Fax : 0.414 652 78 25
Kalite Politikası ve Kalite Hedeflerinin belirlenmesi doğrultusunda yol göstericidir.
• TS-ISO 9001 standardına uygun olarak Kalite sisteminin kurulması, uygulanması ve devam ettirilmesini sağlamak.
• Yürürlüğe giren dokümanların dağıtımı sağlar.
• Yönetimin gözden geçirme toplantılarının yapılmasını sağlamak.
• Eğitim alacak kişinin isimlerini tespit ederek zamanında eğitim alabilmelerini sağlamak.
• Gerek yazılı gerek sözlü olmak üzere herhangi bir birime gelen şikayetler ile birimlerin isteklerinin tespit edilerek düzeltici ve önleyici faaliyetleri yapmak.
• Sistem denetimi / değerlendirmeleri ile eksiklik ve zayıflıkları saptar, kalite geliştirici ve düzeltici çalışmalar başlatır, bu çalışmaları izler, sonuçlandırılmasını sağlar.
• Odayı kalite konusunda temsil eder , “Toplam Kalite” felsefesinin yaygınlaştırılması konusunda çalışmalar yapar.
• İç Kalite Tetkiklerinin etkin olarak uygulanmasını sağlar.
• Kaliteyi olumsuz yönde etkileyen sorunların ortadan kaldırılması için gerekli önlemleri belirleyerek üst yönetime sunar.
• Gözden geçirme ve kalite sisteminin iyileştirilmesi amacıyla kalite sisteminin performansı konusunda gerektiğinde üst yönetime rapor verir.
• Üye şikâyetlerinin izlenerek giderilmesi için bir sistem oluşturur, bunların düzenli olarak raporlanmasını sağlar.
• Üye memnuniyeti araştırmalarını ve iyileştirme çalışmalarını izler.
• Hazırladığı yıllık eğitim planında yer alan konularda ilgili eğitim toplantılarını organize eder kurum içinden veya kurum dışından eğitmenler bulur, eğitim faaliyetlerinin yıllık eğitim planı doğrultusunda işlemini sağlar.
• Ticaret Odası personelinin tamamının tüm eğitimlerinin zamanında verilmesini sağlar.
• Kalite hedeflerinin takibini yapar.
• Akreditasyon çalışmalarının yürütülmesini sağlar.